Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 7, 2011
Image Size
4.8 MB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,291 (2 today)
Favourites
287 (who?)
Comments
76
Downloads
41
×
Oh gosh, This was my second animated "fanflash". But this time it is about anime serie Death Note. :aww:

And oh yeah, WARNING THIS IS SPOILER! So if you dont know, why is impossible situation like Kira, L, Mello a Near are on one place together, Don't Look!

youtube=>[link]
Add a Comment:
 
:iconlillllllllllllllllll:
lillllllllllllllllll Featured By Owner Nov 8, 2014
UMMMMMMMMMMM........ :iconwtffaceplz:
Reply
:iconlasean:
LaSean Featured By Owner Oct 7, 2014  Hobbyist Digital Artist
Hmmmm.....LMN .....LEMON!!!!!
Reply
:iconstephanogirl333:
StephanoGirl333 Featured By Owner Aug 8, 2014
...LOL
Reply
:icontaripaladiknight:
TariPaladiknight Featured By Owner Jan 12, 2014   General Artist
I think I stopped breathing for a second. :iconspazattackplz:
Reply
:iconyokai182:
yokai182 Featured By Owner Nov 26, 2013
LOVE IT, SO MUCH!


I WANNA MARRY THIS FLASH!
Reply
:iconlara1lucy:
Lara1Lucy Featured By Owner Oct 13, 2013
I'm crying of laughter
Reply
:iconfuncomics3:
FunComics3 Featured By Owner Aug 20, 2013  Student Traditional Artist
Well I saw death note and this was so awesome I will hit the Replay button more than 3 times :3
Reply
:icondawnroseofredwall:
DawnroseofRedwall Featured By Owner Jun 15, 2013  Hobbyist Photographer
:giggle: Words have lost all meaning.
Reply
:iconanimegirlcorycian:
animegirlcorycian Featured By Owner Mar 20, 2013  Hobbyist General Artist
so cool. i love the whammy boys!
Reply
:iconthecookiebiscuit1:
TheCookiebiscuit1 Featured By Owner Mar 16, 2013  Student Digital Artist
I love it! :lmao:
Reply
Add a Comment: